~ALEEFA BER CD~



NUR ALEEFA 8BLN
Salam kengkawan,
daku baru sajer join blog ni.dulu daku rajin dgn fp(skang pon bergiat aktif gak)jom lawat fp daku. rajin plak daku berblog kan...padahal nak berfp pon jarang.benonya sajer nak berblog.nak blajo buat blog plak, dgn fp dah blh jln.lagi satu nak tmbah kenalan 1 malaya ni.huhuhu....
nak citer plak yg efa pkai cloth diaper(CD).daku beli online jer kat miela77.Skang dah ada 15pcs CD ni.mmg berbaloi2 pkai CD ni.saving sgt ler....mulanya beli mmg ler kene kuokan modal yg byk tp bila dah x pkai pampes laie mmg ler duit tu blh daku simpan tuk beli lauk kat paso plak.mulanya papa tak bagi daku beli sbb mahal sgt.mana tak 1pcs jer dah RM30.tp bila dah try guna 5CD...papa leh ckp soh beli laie.apalagi daku pon terus beli 10pcs laie dpt murah.nak gunakan pon senang(cam guna pampes gak)nak basuh pon mudah.cuma kene betoi2 kering ler....kalo tak asik bocor jer bila pkai nnti.daku pon gemar bb efa pkai CD ni sbb mesra alam.kulit dia pon tak der ruam2 laie dah....apalaie kengkawan, jom kita selamatkan bumi ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

berleter ler apa sajer yer...

INI LAH MANJAKUSAYANG....

INI LAH MANJAKUSAYANG....

Blog daku terjah....