::aksi kami::

salam uols,
poser tak hari ni?alhamdulillah daku masih tak ponteng poser lagik...mudah2an genap sebulan dpt ku berpuasa ler hendaknya, amin.tak der per nak citer kali ni.cuma daku nak tepek pikcas aksi2 anak2 ku ni.eca & eya skang beli apa2 semua nak sama.tgk lah tu baju pun sama cuma kaler jer lain....nasib efa masih bb lagik.so tak der nak gaduh2 beli baju yg sama dgn kakaknya.efa masih boleh pakai baju kakaknya.cuma skang baju yg melambak kat lemari tu ialah baju eya sbb baju kakak eca yg dulu pon ada tp dia tak moh pakai.nak pakai baju baru jer....hei, anak2!!!!

1 ulasan:

  1. kalau dpt full satu bulan seronok juga. tak pyh pening2 nak ganti dah kan.

    BalasPadam

berleter ler apa sajer yer...

INI LAH MANJAKUSAYANG....

INI LAH MANJAKUSAYANG....

Blog daku terjah....