::kakak eca nak g ngaji::

salam,
dah 6 hari kita berpuasa dibulan yg mulia ini.harap dapat lah kita berpuasa sebulan yerk....insyaallah.bagi kakak eca pula, hari pertama puasa memang beria2 benar lah dia nak berpuasa dgn bgn sahur lagik.tp bila dah tghr nmpak si eya mkn biskut mulalah dia nak berbuka....kesian pula mama tgk dier so bagi lah dia berbuka.hari kedua pon gitu jugak.dpt puasa stgh hari ajer.

kali ni daku nak tepek pikcas kakak eca sblm dia g ngaji & efa tgh posink....bulan lepas mama dah mula anto dia p ngaji ngan ustaz kat tmn ni.bln poser ni ngaji belah petang.bulan lain ngaji belah mlm.alhamdulillah kakak eca dah sampai iqra' 2.dah lancar jugak ler mengaji.....

1 ulasan:

  1. saya pun tgh nak ajar Diha iqra' sikit..hehe..

    BalasPadam

berleter ler apa sajer yer...

INI LAH MANJAKUSAYANG....

INI LAH MANJAKUSAYANG....

Blog daku terjah....