::SAGUHATI DARI ADYSHARIZ::

haihaihai.....
apakabo kawan2?poser ker hr ni.daku alhamdulillah poser.kali ni daku nak tepek pikcas daku dpt hadiah saguhati dari blog ADYSHARIZ.daku ni suka join contest tp jarang menang.tp ada jugak menang lah!!!!hadiah ni lama dah daku dpt cuma nak tepek pikcas jer tak ingat2 nak tepek kat blog ni.tuan contest sgt baik hati memberi saguhati kepada yg join contest ni.puzzle ni tuk anak daku.kakak eca dah pandai pasang dah puzzle ni.dah terror.....so terima kasih byk2 kat aisha coz sudi bagi shaza saguhati yg comei ini.lenkali wat contest gtau kat shaza lagi yerk.....

3 ulasan:

  1. wah shaza, hadiah dah berkurun ni, meh join contest aku yg terbaru.. hadiah lagi bestt.. insyaallah boleh menang punya..hehe.. macihh sebab publish hadiah murah ni.. sayang ko

    BalasPadam
  2. hahaha....mmg dah berkurun aisha.insyallah shaza join k.

    BalasPadam

berleter ler apa sajer yer...

INI LAH MANJAKUSAYANG....

INI LAH MANJAKUSAYANG....

Blog daku terjah....