::KOLEKSI BEAR::

Salam uols,
hari ni daku nak tepek pasal anak2ku posink ngan koleksi bear diorg.bear ni skang memang dah tak pandang dah....dulu masa anak 1st daku rajin beli bear.asal birthday anak jer mesti beli.g tesco ke parkson ke mesti beli bear tak kira beso @ kecik.skang ni eya asik selsema jer so daku kene ler simpan bear ni dlm storage & tak der beli lagik....uols mesti tahukan bear ni boleh buat asma kan.tu yg bahaya tuh....nnti diorg dah besar boleh ler daku keluarkan semua bear2 ni.pikcas ni daku amik sblm daku simpan bear2 ni ler.....ok bye!!!

2 ulasan:

  1. uih banyak bear dia...ayu pun suka bear...

    BalasPadam
  2. wah... banyak2... Cute Mum n Daddy memang suka kumpul teddy bear... Tapi bukan beli... Semua menang main Funfair n Game kat Genting...

    BalasPadam

berleter ler apa sajer yer...

INI LAH MANJAKUSAYANG....

INI LAH MANJAKUSAYANG....

Blog daku terjah....