::CABUTAN BERTUAH DAH TAMAT::

Assalammualaikum geng bloggers,
apakhabar uols, daku harap uols sihat hendaknya.daku skang diserang demam.kepala pening & tekak rasa payau jer....selera mkn pon tak der.anak2 pon selsema.yer lah, skang ni musim raya & musim demam kot.sebab byk mkn kot.hehehe.....

aduyai lama betul daku tak bersiaran.bersawang suda rumah ku ini....terima kasih kepada uols yg sudi terjah rumah ku yg tak seberapa ini.daku memang busy sgt masa nak raya tu, nak ngadap tenet pon tak sempat.sibuk dgn persiapan raya.bila dah raya dok beraya kat kg seminggu.peh tu dah penat ngadap anak2 yg demam.pas tu selsema pula.pas tu daku plak yg demam.dah dok satu rumah mana tak berjangkit kan.....

30hb sept CABUTAN BERTUAH anjuran manjakusayang sudah tamat.jadi segala surat menyurat tidak akan dilayan kepada anda yg menyertai selepas tarikh expired!!!insyaallah cabutan bertuah akan dibuat oleh Aleeya dlm masa terdekat.hrp uols bersabar menunggu resulnya nnti k.SABAR ITU SEPARUH DRP IMAN yer....

2 ulasan:

berleter ler apa sajer yer...

INI LAH MANJAKUSAYANG....

INI LAH MANJAKUSAYANG....

Blog daku terjah....