::SAMBUT BIRTHDAY EYA::

uols mesti tak sabar2 nak tunggu keputusan cabutan bertuah manjakusayang kan?......sabar ler kan dulu.sabar itu separuh drp iman.uols beriman tak?kalo ya, sabar skit erk...bukannya apa, daku nak suruh eya buat cabutan undi tu nak kena tunggu efa ngan kakak tido.kalo tak nnti kucar kacir undi tu.semuanya nak cabut undi jugak....skang ni belom free lagik k....jom kita layan dulu pikcas eya sambut birthday dgn 2 kek yg dimintanya.zassstt....

kek 1st dah bayar pastu dia nmpak pulak kek......

eya mmg minat sgt BEN 10, so beli lagik satu kek.

eya yg seksi action nk potong kek.kakak eca pulak yg meriah dgn gaun kembang tu tp muka comot ngan bedak pulak dah.....

beday gurl tiup lilin....

nasib eya ni pemakan orgnya.kek coklat memang peberet dier.1hr pon dier 3 beradik leh makan kasik habis.....jadik tak rugi ler beli kek 2 skaligus kan....

HAPPY BELATED BIRTHDAY ALEEYA.SEMOGA EYA MEMBESAR MENJADI ANAK YANG BAIK & BERIMAN, INSYAALLAH.AMIN.......

5 ulasan:

  1. hepi besday eya..
    sama nama dgn anak acik la,, ejaan jer lain.. ;)

    BalasPadam
  2. happy belated purpday aleeya..semoga jadi anak yang solehah..wah, minat ben 1o ya..sama ngan anak buah has..

    BalasPadam

berleter ler apa sajer yer...

INI LAH MANJAKUSAYANG....

INI LAH MANJAKUSAYANG....

Blog daku terjah....