::SUKAN TADIKA PASTI::

Salam uols,benonya lama dah pikcas ni tersimpan dlm pc.tak berupdate2 sampai terlupa pulak.....tadi daku delete pikcas mana yg tak diguna pakai lagik.terjumpa ler pikcas sukan tadika pasti aleesha.jadi daku update kannya disini yer...

aleesha (ketiga dari kiri)

cikgu lin(tudung hitam) cikgu aleesha


gembira sungguh budak2 tadika pasti ni bersukan .macam2 acara diadakan....tp aleesha tak masuk apa2 acara pon.tak per ler.tak der ler dia penat kan.cuma masuk perbarisan shj.selesai perbarisan selamat dah dia.bebas kesini kesana.tp meriah daku tgk aleesha ni.pagi2 dah bangun nak g sukan katanya.selalunya susah jugak dia nak bangun tido.apa pon mama doakan semoga aleesha menjadi anak yg baik & solehah bila besar nnti k sayang.ok babai....jumpa lagik.

3 ulasan:

  1. ermm memang pon...dah nama pon budak2 kan....time sekolah liat ja.cuba kalau ada sukan ker...majlis aper2 ker...
    dia plak yang kejut kita pepagi..


    sesapa yang belum amik angpow...jom terjah belog mama..cepat..kang habis... : )
    http://dalia2cute.blogspot.com/2010/09/angpow-dari-mama.html

    BalasPadam
  2. dah sukan.. tak lama lagi cuti sekolah lah kan...

    BalasPadam

berleter ler apa sajer yer...

INI LAH MANJAKUSAYANG....

INI LAH MANJAKUSAYANG....

Blog daku terjah....