::KONVOKESYEN PASTI::

banner konvokesyen pasti

aleesha dapat hadiah no3 dlm kelas

posink2 jap....

kawan2 aleesha yg bertuah itu...

alhamdulillah selesai sudah persekolahan aleesha pada thn ini ditadika PASTI AL-MUMTAZ.bersyukur juga kerana aleesha telah berjaya mendapat tmpat ke 3 didlm kelas di dlm peperiksaan akhir thnnya.daku pon tak sangka aleesha leh dpt no 3.daku tgk aleesha ni mcm biasa jer.daku tak der ler tekankan sgt pelajaran dia.sbbnya dia baru lagi 5 thn kan.lainler thn 5 kan????alhamdullillah matematik lah subjet yg paling dia dpt markah bagus iaitu 98%.tekejut gak daku.....mama sayang sangat padamu aleesha.semoga aleesha belajar rajin2 yer sayang.mama sentiasa mendoakan kamu, insyaallah....

3 ulasan:

  1. Tahniah Aleesha.... Next year cuba dptkan nombor satu lak yer.... :)

    BalasPadam
  2. Bintangku:tahniah antie sha,insyaallah....
    nafisa:aleesha dah penat tu....

    BalasPadam

berleter ler apa sajer yer...

INI LAH MANJAKUSAYANG....

INI LAH MANJAKUSAYANG....

Blog daku terjah....