ACIK BERTUNANG

ni dia adik iparku...acik

bersama bakal anak tirinya...

hantaran pertunangan

sarung cincin pertunangan oleh mak pihak lelaki

selamat bertunang acik & wan.semoga ikatan pertunangan ini kekal sehingga ke jinjang pelamin.kalo uols nak tahu ni adik iparku.dia keje kat uitm segamat.tapi bukan lect ler....tunangnya seorg duda anak 1(cerai mati).alhamdulillah anak dia serasi dgn acik ni.skang pon dah panggil acik ni mama.sian kan budak tak der mak.tu yg si lelaki amik keputusan memilih acik sbg pengganti mamanya.dah ramai pompuan dia kawan tp semuanya anak dia tak serasi.anak si lelaki ni manja.yer la, tak der tmpat nk manja kan.kecik lagi tak dpt kasih sayang seorg mak.semoga acik dpt menggantikan tmpat maknya & tidak lah spt mak tiri2 yg lain k.ok itu shj citer kali ni.wassalam.....

status : nak sarapan pulak.lapo!!lapo!!.....

1 ulasan:

berleter ler apa sajer yer...

INI LAH MANJAKUSAYANG....

INI LAH MANJAKUSAYANG....

Blog daku terjah....