DOREMI....DOMINOS....

ergkkk....alhamdulillah kenyang.26hb hari tu birthday papa yg ke 31thn.so kami nk mkn2 dominos pastu bak balik jer.rasa cam tak meriah mkn kat sana.sbb dominos ni bukan cam pizza kan.mkn pizza meriah ler.ni ler pestime mkn dominos.padan ler dgn price nye.kalo pizza daku mkn 1/2 jap jer dah kenyang.dominos cam nipis skit ler.tak puas mkn......apapun alhmdulillah sambut birhday papa dgn happy wlpon tak der kek.untuk papa, mama ucapkan happy bufday.semoga panjang umur, murah rezeki & berbahagia hendaknya rumah tangga kita selama ini.amin....

status : nak mkn mlm dah.....jom mkn!!!

6 ulasan:

  1. nmpk sedap jerr....
    selamat ulang thn utk en suami shaza..moga bahagia keakhirnya.....

    BalasPadam
  2. Tak buat masakan yg special ker?

    Hepi Belated Bestday buat En Azhar itew.... Semoga pjg umur, murah rezeki & dipermudahkan segala urusan di dunia & akhirat... Aminnn.......

    BalasPadam
  3. azatie:lagi best mkn pizza hut.dominos ni tak braper sgt ler kak......

    BalasPadam
  4. nza:amin...terima kasih atas ucapam akak tu.

    BalasPadam
  5. bintangku:amin....terima kasih atas ucapan anda.

    BalasPadam

berleter ler apa sajer yer...

INI LAH MANJAKUSAYANG....

INI LAH MANJAKUSAYANG....

Blog daku terjah....