KIKI & MIMI


ini cat kesayangan anak2 ku.namanya kiki & mimi.sian dia, kecik2 dah kena berpisah ngan ibu nya.actually cat ni ibunya ada kat PD.dok asing2.....ibunya cat kepunyaan kekandaku.beranak masa raya aidilfitri thn ni.so usia cat ni baru 3 bln.ada ank 4.so daku amik 2 ekor ler.jantinanya jantan....masa mula2 amik tu bising jugak ler dok dlm car.dah sebulan baru ok.skang dia pon dah blh mkn benda2 keras.sebelum ni bg mkn isi ikan jer.tulang2 asingkan.dengar khabar kekandaku inform adik beradiknya yg 2 ekor 
tu mati sbb jangkitan kuman kat mata.sian ibu dia.....nasib aku amik yg 2 ekor lagi ni.anak2 sayang betul ngan kiki & mimi ni.cuma x reti nak jaga ler.yg kena jaga daku ler......apapon kami doakan semoga kiki & mimi panjang umur, sihat sehingga ke akhir hayat.....

status : nak bg cat mkn dulu.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

berleter ler apa sajer yer...

INI LAH MANJAKUSAYANG....

INI LAH MANJAKUSAYANG....

Blog daku terjah....